امروز: دوشنبه 7 فروردین 96
  • KhubKhan on Facebook
  • KhubKhan on Twitter
  • KhubKhan on Google+
  • KhubKhan on Telegram
  • RSS Feed

- دسته: سلامت - منبع: سلامت نیوز
3 تکنیک تاثیرگذار برای کاهش استرس های روحی



توجه خود را روی حالا و همین جا نگه دارید. اجازه ندهید احساسات، اضطراب ها یا افکار، مزاحم زمان حاضرتان شوند. از پنج حستان برای تجربه دنیایی که پیش رویتان است استفاده کنید و فکرتان را با افکار مداوم پر نکنید…

مطلب «3 تکنیک تاثیرگذار برای کاهش استرس های روحی» به صورت خودکار از سایت «سلامت نیوز» استخراج شده است و وب سایت «خوب خوان» هیچ مسئولیتی در مورد محتوای آن ندارد. در صورت وجود هر گونه محتوای مجرمانه از طریق فرم «ارتباط با ما» یا فرم «گزارش تخلف» به مدیران سایت اطلاع دهید.

مطالب مرتبط

قاتل ها عجیب غریب نیستند/80درصد قتل ها بر اثر نزاع خیابانی است

- دسته: سلامت - منبع: سلامت نیوز

سرپرست دادسرای جنایی تهران با تاکید بر آموزش به مردم برای کنترل خشم گفت: قاتل ها در نظر بسیاری، افراد عجیب و غریبی به شمار می آیند در حالیکه بیشتر آنان انسان های عادی…