امروز: یکشنبه 8 اسفند 95
  • KhubKhan on Facebook
  • KhubKhan on Twitter
  • KhubKhan on Google+
  • KhubKhan on Telegram
  • RSS Feed

- دسته: سلامت - منبع: سلامت نیوز
3 تکنیک تاثیرگذار برای کاهش استرس های روحی



توجه خود را روی حالا و همین جا نگه دارید. اجازه ندهید احساسات، اضطراب ها یا افکار، مزاحم زمان حاضرتان شوند. از پنج حستان برای تجربه دنیایی که پیش رویتان است استفاده کنید و فکرتان را با افکار مداوم پر نکنید…

مطلب «3 تکنیک تاثیرگذار برای کاهش استرس های روحی» به صورت خودکار از سایت «سلامت نیوز» استخراج شده است و وب سایت «خوب خوان» هیچ مسئولیتی در مورد محتوای آن ندارد. در صورت وجود هر گونه محتوای مجرمانه از طریق فرم «ارتباط با ما» یا فرم «گزارش تخلف» به مدیران سایت اطلاع دهید.

مطالب مرتبط

لزوم گسترش چتر حمایتی بیماران خاص بر سر بیماران صعب العلاج

- دسته: سلامت - منبع: سلامت نیوز

نمایندگان مردم در خانه ملت بر این باورند که مجلس آمادگی دارد تا از هر گونه اقدامی جهت کمک به بیماران صعب العلاج حمایت کند و در این راه وزارت بهداشت را نیز تنها نخواهد…