امروز: یکشنبه 31 تير 97
  • KhubKhan on Facebook
  • KhubKhan on Twitter
  • KhubKhan on Google+
  • KhubKhan on Telegram
  • RSS Feed

- دسته: تکنولوژی - منبع: گیمفا
سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم

Ghost of Tsushima را می‌توان یکی از جالب‌ترین عناوین انحصاری در دست توسعه برای پلی‌استیشن 4 دانست. یک عنوان جهان باز که توسط استودیو ساکر‌پانچ (Sucker Punch) توسعه یافته است. استودیویی که عناوینی همچون Sly Cooper و inFamous را در کارنامه خود دارد. بازی قصد دارد داستان یک سامورایی در جزیره Tsushima را در جریان اولین تهاجم مغول‌ها به ژاپن در سال 1274 میلادی بازگو کند. در جدیدترین جلد از مجله GamesTM (شماره 202) جیسون کانل (Jason Connell) کارگردان هنری بازی اظهاراتی را در مورد تلاش تیم سازنده برای خلق جهانی زنده و پویا بیان کرده است. در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید: به حرکت واداشتن تمام چیزهایی که امکان تکان خوردن داشتند، هدف بسیار بلندپروازانه‌ای بود که از ابتدا در نظر داشتیم و توانستیم به آن دست یابیم! شما در طول جهان بازی قدم ‌می‌زنید و با خود می‌گویید "خدای من، تمام چیزهایی که اطراف من است تکان می‌خورد!" کریس زیمرمن، بنیان‌گذار ساکرپانچ در مصاحبه‌ای در E3 2018 جزئیاتی از جهان بازی ارائه داده بود. به عقیده او "خون،گل و فولاد" یکی از برچسب‌های بازی است: یکی از برچسب‌هایی که هنگام ساخت…

مطلب «سازندگان Ghost of Tsushima: ما به هدف بلندپروازانه خود در ساخت جهانی پویا دست یافته‌ایم» به صورت خودکار از سایت «گیمفا» استخراج شده است و وب سایت «خوب خوان» هیچ مسئولیتی در مورد محتوای آن ندارد. در صورت وجود هر گونه محتوای مجرمانه از طریق فرم «ارتباط با ما» یا فرم «گزارش تخلف» به مدیران سایت اطلاع دهید.

مطالب مرتبط

اعلام تاریخ انتشار بازی Brawlout برای پلی استیشن 4 + معرفی شخصیت‌های مهمان

- دسته: تکنولوژی - منبع: گیمفا

به تازگی تیم سازنده بازی Brawlout، تاریخ انتشار این بازی را برای کنسول پلی استیشن 4 مشخص کرده است که در ادامه می‌توانید جزئیات بیشتر آن را مشاهده کنید. بازی…