امروز: دوشنبه 1 آبان 96
  • KhubKhan on Facebook
  • KhubKhan on Twitter
  • KhubKhan on Google+
  • KhubKhan on Telegram
  • RSS Feed

- دسته: تکنولوژی - منبع: گیمفا
کپکام نام تجاری جدیدی برای Deep Down ثبت کرد

شرکت کپکام هفته گذشته در تاریخ 9 فبریه، نام تجاری جدیدی برای عنوان Deep Down در آمریکا ثبت کرده است. ثبت این نام تجاری براساس یک درخواست جدید توسط شرکت کپکام اتفاق افتاده و کاملا با نام تجاری قبلی متفاوت است. نام تجاری قبلی Deep Down که در ماه جولای سال 2013 ثبت شده بود، هنوز اعتبار دارد. نام تجاری قبلی در آگست 2016 پنجمین تمدید خود را دریافت کرده بود. آخرین اطلاعات منتشر شده از عنوان Deep Down توسط شرکت کپکام، سری تصاویری از این عنوان در دسامبر سال 2014 بود. پس از آن در فبریه 2015، تهیه کننده این عنوان در شرکت کپکام آقای یوشینوری اونو (Yoshinori Ono)، اشاراتی در مورد تغییرات ایجاد شده در این عنوان داشته و اعلام کردند که بازی به چیزی بسیار بزرگتر از آنچه ابتدا برنامه ریزی کرده بودند، تبدیل شده است. شاید مدتی طول بکشد، اما امیدواریم (در نمایش بعدی بازی) چیزی واقعا متفاوت به نسبت آنچه که تا الان دیده‌اید، نمایش دهیم. پس از سکوت طولانی مدت و 2 ساله شرکت کپکام در مورد این عنوان، اکثریت بر این باور بودند که Deep Down کنسل شده است. حال پس از ثبت این نام تجاری جدید باید دید که آیا بالاخره…

مطلب «کپکام نام تجاری جدیدی برای Deep Down ثبت کرد» به صورت خودکار از سایت «گیمفا» استخراج شده است و وب سایت «خوب خوان» هیچ مسئولیتی در مورد محتوای آن ندارد. در صورت وجود هر گونه محتوای مجرمانه از طریق فرم «ارتباط با ما» یا فرم «گزارش تخلف» به مدیران سایت اطلاع دهید.

مطالب مرتبط

خون مصنوعی! | نقد و بررسی بازی WWE 2K18

- دسته: تکنولوژی - منبع: گیمفا

گاهی اوقات، وقتی کاری انجام میدهیم، بعد از آن همواره احساس می کنیم یک چیزی کم است! احساسی که با خنجر به جان ذهنمان می افتد و دست بردار ما نیست. حتی ممکن است آخر سر هم…

ملاقات جدید کوجیما با سونی، احتمال انتشار خبری تازه از Death Stranding را قوت بخشید

- دسته: تکنولوژی - منبع: گیمفا

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) به عنوان یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدئویی حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی دارد و به تازگی یک تصویر جدید منتشر کرده است که او را…