امروز: جمعه 1 تير 97
  • KhubKhan on Facebook
  • KhubKhan on Twitter
  • KhubKhan on Google+
  • KhubKhan on Telegram
  • RSS Feed

- دسته: تکنولوژی - منبع: زومیت
مدل STP در استراتژی‌های بازاریابی

مدل STP از سه مرحله بخش بندی، هدف گذاری و موقعیت یابی محصولات تشکیل شده و کمک می کند استراتژی بازاریابی به طور موثر تر سطح وسیع تری از مشتریان را هدف قرار دهد…

مطلب «مدل STP در استراتژی‌های بازاریابی» به صورت خودکار از سایت «زومیت» استخراج شده است و وب سایت «خوب خوان» هیچ مسئولیتی در مورد محتوای آن ندارد. در صورت وجود هر گونه محتوای مجرمانه از طریق فرم «ارتباط با ما» یا فرم «گزارش تخلف» به مدیران سایت اطلاع دهید.

مطالب مرتبط

بررسی نوکیا 7 پلاس

- دسته: تکنولوژی - منبع: زومیت

بررسی گوشی نوکیا 7 پلاس / Nokia 7 Plus، گوشی هوشمند اندرویدی با مشخصات فنی نمایشگر 6 اینچی 1080p، پردازنده اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم و قیمت 2.5 میلیون…